Haal het maximale uit de photobooth met jouw beursstand met deze tips

Wanneer je je bedrijf op een beurs presenteert, is het cruciaal om het maximale rendement te behalen en ervoor te zorgen dat bezoekers je stand en je producten onthouden. Een photobooth huren kan hierbij enorm helpen. Het is een krachtig middel voor fotomarketing, dat veel meer te bieden heeft dan alleen maar leuke foto's.

1. STEL EEN DOEL OP

Bepaal een specifiek doel voor het huren van de photobooth. Dit kan variëren van het aantrekken van bezoekers naar je stand tot het verzamelen van leads via e-mailadressen. We kunnen zelfs een enquête instellen op de photobooth om specifieke informatie te verzamelen. Werk samen met ons om dit doel te bepalen en laat je adviseren over de beste aanpak.

2. BRANDING

Het startscherm en de foto's worden standaard voorzien van jouw logo. Personaliseer daarnaast ook de e-mailtekst die bezoekers ontvangen bij het mailen van de photobooth foto naar zichzelf, voeg bijvoorbeeld een call-to-action toe. Overweeg ook om jullie logo op de photobooth zelf toe te voegen voor extra merkherkenning.

3. RESERVEER OP TIJD

Zorg ervoor dat je de photobooth minimaal 4-6 weken van tevoren reserveert, vooral als je gepersonaliseerde items wilt toevoegen. Dit geeft ons voldoende tijd om alles zorgvuldig voor te bereiden en aan jullie wensen te voldoen.

4. FOTOPROPS

Gepersonaliseerde fotoprops zijn onmisbaar voor een photobooth op je beursstand. Gebruik kleuren in jou huisstijl met pakkende en relevante teksten uit jullie branche. Zo spreek je de doelgroep direct aan en zorg je voor een leuke en gedenkwaardige merkervaring. In dit geval zijn leuke teksten effectiever dan alleen maar logo's.

5. ZET IEMAND NEER BIJ DE PHOTOBOOTH

Huur een photobooth met ervaren boothmanager of zorg ervoor dat er iemand van je stand de photobooth bedient. Dit moedigt voorbijgangers aan om deel te nemen, omdat sommigen wat verlegen zijn en een extra aanmoediging nodig hebben (lees vrolijke lach, of een simpele begroeting). Onze boothmanager kan ook eventuele technische problemen direct oplossen.

6. SIGNAGE

Plaats een duidelijke en aantrekkelijke banner, zodat mensen van een afstand kunnen zien dat er een photobooth beschikbaar is. Dit trekt de aandacht en vergroot de kans op deelname.

Met onze ervaring in het inzetten van photobooths op diverse beurzen in verschillende branches, delen we graag onze expertise met jou. We hopen dat deze tips je goed op weg helpen naar een succesvolle beurservaring.

Volgende
Volgende

5 redenen waarom een photobooth een musthave is op jouw feest of evenement